www.kaze-sport.dk
Indkøbskurv:0 Enheder DKK 0,00
Vilkår og betingelser

PRISER
Alle priser er inkl. 25 % moms og i DKK. Priserne gælder indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland. Ved levering til andre lande end DK indenfor EU tilkommer et fragttillæg på DKK 200 udover allerede skitserede fragt.

Handler du under en ClubKaze-aftale - angiv da venligst dette i bemærkningsfeltet i forbindelse med PayPal betalingsrutinen. Specielle ønsker med hensyn til betaling eller levering, angives ligeledes i dette bemærkningsfelt. Din ordre vil da automatisk blive korrigeret og/eller krediteret ordren.

Der tages forbehold for trykfejl samt afgifts- og valutaændringer.

BETALING
Kaze-Sport modtager i øjeblikket kun betaling via PayPal og kontooverførsel via DanskeBank (reg.nr. : 3409 konto: 11380999 IBAN: DK7030000011380999 BIC/SWIFT: DABADKKK).

Såfremt du ønsker at forudbetale via bankoverførsel, angiv venligst dette i bemærkningsfeltet i forbindelse med PayPal betalingsrutinen. Din ordre vil da automatisk blive korrigeret og afvente din overførsel. Bemærk, at du vil blive anmodet om at erlægge kreditkort data for at transaktionen kan initieres.

LEVERING
Kaze-Sport leverer typisk indenfor 5 hverdage, dog kan længere leveringstid forekomme såfremt varen står anført med LeveringPlus (bestillingsvarer) - typisk må det forventes, en levering på yderligere 5 arbejdsdage. Der tages forbehold for udskudt leveringstid hos Kaze produktion.

Har du specielle ønsker omkring levering eller ønske om selv at afhente varerne, så angiv venligst dette i bemærkningsfeltet i forbindelse med PayPal betalingsrutinen. Din ordre vil da automatisk blive korrigeret.

FORSENDELSE
Alle ordrer bliver som udgangspunkt sendt med PostDanmark. Ønsker du alternativ levering med f.eks. GLS pakkeshop, så angiv venligst dette i bemærkningsfeltet i forbindelse med PayPal betalingsrutinen. Din ordre vil da automatisk blive korrigeret.

Ved køb af varer med høj vægt eller stor volumen, såsom f.eks. bokse- og træningsudstyr, skal forsendelsen aftales ved bestilling, angiv venligst dette i bemærkningsfeltet i forbindelse med PayPal betalingsrutinen. Før ordren gennemføres, vil du blive kontaktet via e-mail for nærmere pris.

Almindelige pakker indtil 20 kg sendes med PostDanmark – porto beregnes efter PostDanmarks takster.
Pakker over 20 kg sendes med fragtmand – og prisen afhænger af fragten efter kilo og taksttabel.

REKLAMATIONSRET
Som kunde hos Kaze Northern Europe (www.kaze-sport.dk) har du selvfølgelig ret til at reklamere over en vare, der har fejl eller mangler, som var til stede da varen blev solgt. Reklamationsretten gælder i 2 år og omfatter fabrikations- og materialefejl. Venligst kontroller varen for fejl straks efter modtagelse.

Ønsker du som kunde at reklamere, skal dette i udgangspunktet ske indenfor 21 dage efter varen er afsendt fra Kaze-Sport – kontakt os via vores ”Kontakt os”-formular, med reference til ordre-/fakturanummer.

FORTRYDELSESRET
Ved forbruger køb, hvor bestillingen af varer foretages via Internet har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor varen overdrages til forbrugeren. Skulle købet fortrydes indenfor 14 dage, tilbagebetaler vi varens pris.

For at kunne benytte fortrydelsesretten, skal varen være afleveret ubrugt og i original emballage til PostDanmark eller anden fragtmand senest 14 dage efter modtagelsen.
Manglende emballage medfører en forringelse af salgsværdien, hvorfor De vil blive krediteret et reduceret beløb svarende til forringelsen (typisk minimum 10%).
Omkostninger ved at sende varen tilbage påhviler køber – kontakt os via vores ”Kontakt os”-formular, med reference til ordre-/fakturanummer, samt bankkontonummer.

VARERETURNERING
Varereturneringer skal ske til adressen:

Kaze Northern Europe
Bylaugsvænget 55
2791 Dragør

BYTNING AF VARER
Kunden står selv for omkostningen ved at bytte den bestilte vare – og igen ved at den ombyttede vare skal sendes til kunden igen.
Benyt www.post.dk og vedlæg returporto i form af betalt pakkelabel – ud fra vægten af pakken.
Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
Er der tale om en reklamation, så medsend fyldestgørende informationer med pakken for at fremme ekspeditionen. Vedlæg kopi af faktura/ordrebekræftelse.

Vi anbefaler at du benytter PostDanmark når varen sendes retur, samt at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i PostDanmarks system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til returnering.

Special varer og -bestillinger skal forudbetales via DanskeBank og kan ikke returneres.
Evt. refusion af beløb sker altid pr. bankoverførelse til den person, der er anført på fakturaen.